Isteri Adik Aku Ni Memang PELIK. Nasib Baik Suami Sabar. Kalau Tak…… Apa Nak Jadi Pun Tak TAu..


Sebelum bercinta indah2 sahaja. Lepas kahwin baru tau perangai sebenar pasangan masing2. Dari kentut tak berbunyi hingga lah bunyi kentut yang boleh gegarkan rumah hahahahha. Ni bkn kisah masalah. ke apaa. cuma nak share.. pasal kes cemburu buta.


1.adik ipar aku ni kuat cemburu..sangat kuat..jadi dia punya cemburu .. buat kami gelak.
2.kalau ada bus lalu dpn rumah kami..adik ipar aku mesti ckp suami dia

‘Kenapa tgk bus tu?’
Suami dia tunduk.

‘Kenapa tunduk? ada gf kau ke dlm bus??’
Aku gelak jlaa.sbb dia cemburu tahap mcm tuu.

3.kalau kami makan kat luar.ada pmpn tgk suami dia.tbe2 dia angin.
‘Kenapa perempuan tu tgk2 kau??!’

4.kdg2 suami adik ipar saya tu slalu gaduh psal telefon.kalau ad suara pmpn call biarpun salah nombor boleh jadi perang.

5.diaa kdg2 nombor kawan perempuan dia sve kt fon suami dia.lpastu boleh tnya suami dia ‘ni pmpn mana’?? Smpi bgaduh dorang.bila call rupanya member wife dia sndiri.hahahaha

6.tapi dri kisah hidup dorang lakibini.suami adik ipar memg xpernah curang.xpernah buat hal..cuma wife dia mcm tu..dri dorang bcinta lgi..sbb suami adik ipar saya tuu..saya knal pun daaa lamaaa.sbb apa pun wife dia ckp..dia ikutkan jer.smpikan wife dia kata jgn bawa tlfn gy kerja punn.dia on jee.

Jadi moralnya, jgn tlampau cemburu.kdg2 cemburu ni buat rumahtangga kita hari2 tk snang duduk..kena ada kepercayaan antara satu sama lain..semoga jadi iktibar kepada kita semuaaa! Sumber KRT.