Sayu : Kali terakhir jumpe kita petang tu B sihat dan ceria malamnya pula B dah terbaring kaku - Fatiha (6Gambar)

Apabila perasaan dan kasih telah menguasi diri amat sukar untuk melupakan seseorang walaupun dia tidak bersama-sama kita lagi didalam fana ini 

Ini luahan sayu seorang gadis kehilangan insan tersayang dalam ertikata lain kekasih akibat kemalangan.

Fatiha dan Daus adalah sepasang kekasih yang sama seperti insan lain yang jika boleh inginkan hubungan mereka berakhir kejinjang pelamin.

Namun apa yang dirancang mereka berakhir ditengah jalan, Daus telah dijemput ilahi akibat kemalagan.

Banyak luahan sedih dan Video difacebook Fatiha Amir namun Admin memilih satu entry ini untuk dikongsi bersama pembaca betapa sedih nya kehilangan insan yang kita sayang.

Luahan sayu Fatiha : 





Kali terakhir kite tengok b senyum. Kali terakhir b datang jumpe kite petang tu. B mase tu sihat ceria macam selalu. Hmm malamnye pulak kite yg datang jumpe b, b terbaring kaku๐Ÿ˜”. Dah tak nampak muke cerie yg petang tu kite tengok. Pakaian b dari kepale sampai kaki warne putih. Allahu b dah tak bernyawa. Mase kite datang hosp, kite berharap sangat yg b boleh sembuh. ๐Ÿ˜”Tapi kite datang2, tengok b dah siap di kafankan. Diorang tolak jenazah b lalu depan kite masok dalam van. Susahnye kite nak terime b. Kite ingat lagi, pagi 1 syawal kite pakai baju warna coklat, b kata nak sedondon kan. Tapi baju b kenape warne putih masa tu ๐Ÿ˜” mase kat kubur, keluarga kawan kawan b semue ade kat situ. B je takde.๐Ÿ˜” Selalu kat mana ada diorang ada laa b. Tapi mase tu b takde. Pastu imam tu bace talqin, die sebut name Mohd Pirdaus, ya Allah berderau jantung kite b. Berat ujianNye . Tak kuat kite tengok b mase tu๐Ÿ˜ข. Rase kosong kering. Hmm segala impian kite b, terkubur macam tu je. Banyak sangat perancangan kite. B tahu, tiap kali kite pergi kenduri kahwin kan, kadang kadang hati kite sayu sangat bile teringat b. Kite harap sangat sangat b suatu hari nanti pun kite berdue jadi macam diorang. Naik pelamin same same, semue same same laa. Kan malam terakhir b tu kite dah rancang macam tu. Ingat tak ? Tapi kite hanye mampu merancang. Allah yg tentukan. Kite sayang sangat kat b. tapi Allah lagi sayang awak b, sebab tu Allah jemput b dulu. ayunye laa rase. Sunyi kite ๐Ÿ˜” B jangan risau ye, kite takkan lupe titipkan doa untuk b. B sentiase tengok kite kat sini kan. Kan b kan. Sebab mase last tu b ade cakap, nanti kalau b dah takde, syg jangan buat yg bukan bukan ye. B sentiase perati syg. B ade je tengok syg. Setia tauu. Ingat tak b, b cakap macam tu. Terime kasih b untuk segalenye. Kite takkan pernah lupe kan semue tentang KITE. Walaupun kite di alam yg berbeze, tapi ingat ye kite sayang b. hmm b rehat laa dengan tenang ye . Al-Fatihah semoga awak tergolong dalam orang yg beriman. Aminnn 
Mohd Pirdaus ๐Ÿ’• Nur Fatihah

Semoga Fatiha kuat untuk tempuhi hari-hari mendatang amat sedih luahan nya namu Allah lebih sayangkan Daus. -Al fatihah